.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لطفا" ، این هشدار را جدی بگیرید
لطفا" ، این هشدار را جدی بگیرید

بسم الله الرّحمن الرّحیم و صلّی الله علی محمّد و آله الطاهرین و عجّل فرجهم

* آیت ا... لاریجانی تأکید کرد: این جریان اتفاقاً در مفاسد اقتصادی هم غوطه‌ورند و بی امان جلو می روند. وقتی که انسان تقوا را از دست داد در همه مجاری و در همه مجال مشکل پیدا می کند.
* وی با تاکید بر اینکه برخی از بزرگان کشور پیغام دادند که با این گونه انحرافات برخورد جدی شود تصریح کرد: قوه قضاییه نیز در حد وظایف قانونی خود نسبت به این مسائل عمل خواهد کرد.
* این استاد فلسفه و تفسیر قرآن ( آیت ا.. مصباح یزدی ) تأکید کرد:‌ هدف این تفکر انحرافی آن است که در آینده این تصور القا شود که تمام فعالیت‌ها، طرح‌ها و خدمات‌ انجام‌شده در این چند سال از جانب یک نفر منحرف بوده و او بزرگ‌ترین استراتژیست عالم است، و هر کاری که انجام داده‌ایم از او الهام گرفته‌ایم و بنابراین او باید رئیس‌جمهور آینده شود و کشور را اداره کند.
* سخنگوي قوه قضاييه پاسخ داد: در مورد معاون اول اتهام متوجه ايشان است ولي اين اتهام بايد رسيدگي شود تا ببينيم منجر به محكوميت يا تبرئه ايشان مي‌شود .
*عباس جعفری دولت‌آبادی گفت: متهم «ع.الف» روز دوشنبه به اتهام همکاری با سازندگان این لوح فشرده دستگیر و بازداشت شد. دادستان تهران همچنین اضافه کرد: سایر عوامل تهیه این لوح فشرده شناسایی و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند
* سایت "عماریون" اعلام کرد که تصویر ذیل متعلق به عباس غفاری جن گیر آقای «میم» می باشد. نامبرده اعترافات هولناک و وحشتناکی از نحوه ارتباطات خاص خود اعتراف کرده است؛ عباس غفاری عامل بسیاری از مسائل به وجود آمده طی هفته های اخیر می باشد.
* کاظم کیا پاشا از نزدیکان مشایی و مسئول هسته گزینش نهاد ریاست جمهوری به اتهام مشارکت در تولید و توزیع مستند ظهور بسیار نزدیک است بازداشت شد .وی روز 23 شهریورماه پارسال، در حکمی از سوی اسفندیار رحیم مشایی به عنوان سرپرست هسته گزینش نهاد ریاست جمهوری منصوب شده بود.
* صبح صادق: جريان انحرافي تصور مي كرد مي تواند با عزل وزير اطلاعات، اقتدارگرايي خويش را توسعه دهد و به ساير وزرا نيز پيام قدرت بدهد كه چاره اي جز همراهي و تبعيت با مطالبات و سياست هاي اين باند را ندارند.
* مشاور سابق رییس جمهور در امور روحانیت معتقد است: جريان انحرافي 6 سال اول برنامه خود را مدارا با نظام و دو سال آخر را ساختار شكني قرار داده است، اگر اين درست باشد و بنا باشد ساختارشكني کنند و با خلاف قانون نظام را دچار چالش نمایند و نظام را بشكنند، باید خیلی مراقب باشیم.
* نشریه یالثارات الحسین در آخرین شماره با تیتر یک كردن "مشائی را دستگیر كنید"، به تحلیل فراماسون بودن مشائی و جریان انحرافی پرداخت.
*سردبیر هفت صبح‌ آنلاین گفت: به امید کاهش این موانع چند روزی صبر کردیم و فعالیت خود را کاهش دادیم اما گویا اقتدارگرایان قصد کوتاه آمدن ندارند، به همین دلیل تصمیم شورای سیاست‌گذاری هفت صبح آنلاین بر این شد که فعالیت سایت ادامه پیدا کند.وی افزود: طی روزهای گذشته فشار شدیدی از جانب اقتدارگرایان برای دستگیری و بازداشت مهندس مشایی وارد شده و تلاش می‌شود با دستگیری دوستان نزدیک مهندس زمینه چینی برای دستگیری مهندس صورت گیرد.سردبیر هفت صبح اضافه کرد: ما و سایر اصول‌گرایان پیشرو به راهی که انتخاب کرده‌ایم اعتقاد داریم و از قبل پیش‌بینی هزینه‌های احتمالی را کرده‌ایم و برای آنها برنامه داریم.وی افزود: با شناختی هم که از مهندس مشایی داریم می‌دانیم ایشان نیز در مقابل این تهدیدها کوتاه نخواهند آمد. اما انتظار ما در این مقطع حساس از تمامی آزادگان و اصلاح‌طلبان واقعی این است که اصول‌گرایان پیشرو را که همینک در خط مقدم ایستادگی بر اصول و اصلاحات ایستاده‌اند، تنها نگذارند!
عبارات فوق مهمترین عناوین و خبرهایی است که هم اکنون در خصوص گروه منحرف پیرامون رئیس جمهور در محافل خبری به چشم می خورد .اگر چه روند بروز این مطالب تدریجی و به مرور زمان بوده اما تشدید و تقویت الحان به کارگرفته شده در آنها در روزهای اخیر همراه با برخی اقدامات عملی ، نشان از اهتمام و تصمیم جدی مسئولین بلندپایه نظام در برخورد با این غده سرطانی دارد .
شاید به جرأت بتوان گفت تعبیر " غده سرطانی " واژه ای بسیار با مسمّا در خصوص این گروه است ، آنچنانکه یک غده سرطانی در ابتدا بسیار کوچک بوده و لذا بی اهمیت جلوه میکند و درمان آن نیز در آن هنگام بسیار ساده تر ، سریعتر و کم هزینه تر است ، لکن با اندک مسامحه و تساهلی در کمترین زمان این غده رشد نموده و موجب کم شده فضای حیاتی سلولهای سالم ، بیماری و آلودگی آنها و در نهایت از بین رفتن سلولها و النهایه مرگ فرد مبتلا می شود ؛ این گروه نیز تاکنون دقیقا" دارای عملکردی اینچنینی تا به حال بوده اند .
هر چند حرکت های اخیر دستگاه قضایی در برخورد با عوامل این گروه که به یقین جزء مطالبات به حق امت حزب ا.. و ولایتمدار ایران اسلامی است ؛ نوید بخش بوده و امیدها را در دلهای اصحاب ولایت زنده نمود و صد البته نمی بایست متوقف گردد و با سرعت و قدرت هر چه بیشتر و با تدبیر لازم و مدنظر داشتن مصلحت نظام و هرچه کم هزینه تر نمودن آن با همراهی سایر نهادهای ذیصلاح و مرتبط ، این ولیده شوم را ریشه کن نماید ، اما چند نکته اساسی همواره بایستی مورد توجه قرار گیرد :
اول : امروز برای همه کارشناسان و صاحبنظران سیاسی کاملا" واضح و مبرهن است که این گروه منحرف با دو هدف کوتاه مدت و واسطه ای – مجلس شورای اسلامی – و بلندمدت و نهایی – ریاست جمهوری – با تمامی قدرت و توان پای به عرصه نهاده است ؛ هر چند غایت آمال و اهداف آنان ، حذف و یا حداقل کاستن از جایگاه ، اختیارات حکومتی و قدرت ولایت مطلقه امر و ولی فقیه است و گفتارهایی چون ارشادی بودن فلان دستور و عدم لزوم اطاعت از اوامر ارشادی ولی فقیه و لذا امکان عدم اطاعت ، طلیعه ای از بروز و عیان سازی این هدف غایی است ؛ اما این مسئله را علی الاصول تاکنون در حد آزمودن و دستیابی به میزان حساسیت جامعه و همراهی یا مخالفت با آن نگاه داشته اند و خود نیز بدان واقفند که در حال حاضر امکان حصول آن را ندارند ، بلکه در صددند با اشاعه این تفکر ضمن سنجش میزان حساسیت ها بدین مسئله ، بتوانند آرای به اصطلاح خاموش را بویژه پس از انزوای جناح اصلاح طلب بواسطه عملکردشان در فتنه سال 88 به خود جلب نمایند . لذا عدم واکنش و موضع گیری اینان در دو سال گذشته بر علیه فتنه سبز و توجه وافر به برخی بازیگران سینما و تلویزیون و کمک های متنابه مالی ، اعزام به حج آنان و ... را می بایست دقیقا" در این راستا تعبیر نمود .
حال با این وصف وظیفه شورای نگهبان و هیئت های نظارت استان ها بسیار سنگین می باشد ، چرا که با توجه به نزدیکی به ایام انتخابات مجلس اگر روند حرکتی دستگاه قضایی به نتیجه لازم نرسد به هیئت های اجرایی که علی القاعده می بایست در راستای منویات گروه منحرف باشند نیز نمی توان امید بست . لذا اگرچه با حضور حضرت آیت ا.. جنتی به عنوان دبیر شورای نگهبان ، نگرانی چندانی از این حیث وجود ندارد ، لکن به هر ترتیب شورای نگهبان می بابید در احراز صلاحیت های نامزدهای مجلس شورای اسلامی خصوصا" با همگرایی های اخیر این گروه منحرف با طیف خاصی از اصلاح طلبان که اتفاقا" در فتنه سبز نیز دستی بر آتش داشتند ، اهتمامی جدی و توجهی خاص بنماید چه آنکه علی الاصول با توجه به رویکرد رو به گسترش این گروه به عرصه مطبوعات و تأسیس رو به رشد روزنامه ها و سایت های خبری بویژه با همکاری مسئولین و خبرنگاران روزنامه های زنجیره ای و اصلاح طلب ؛ احتمال قریب به یقین باید یک هجمه سنگین و شدید را نیز علیه خود به انتظار بنشیند .
دوم : توصیه ای دوستانه و مشفقانه به عوامل مرتبط با ایشان در استان که بعضا" رابطه ای بلاواسطه نیز با این گروه منحرف دارند و البته از این حیث بر خود می بالند و تا بدانجا در ارتباط تنگاتنگ با آنها ، در مرامشان ذوب شده اند که مروج مکتب ایرانی در استان محسوب می شوند عرض می کنم : این عزیزان اگر کوچکترین شم سیاسی داشته باشند ، باید بدانند که نظام و مسئولین در برخورد با این گروه تأخیر و مسامحه را دیگر به صلاح ندانسته و به جد در این میدان قدم گذارده است ؛ به گونه ای که ریاست محترم قوه قضاییه را نیز می توان در این زمینه پیشرو دانست و البته عقبه ارزشمندی چون حضرات آیات مصباح یزدی ، خاتمی ، علم الهدی و ... این حرکت را پشتیبانی می نماید .
به صلاح این عده از عزیزان و آقایان استان – صرفنظر از صلاح دین و آخرت - نیست که آینده سیاسی خود را با این گروه منحرف پیوند بزنند . لذا بسیار عقلایی ، شایسته و ضروری است که در اقل فرصت نسبت به اعلام برائت از آنها اقدام نمایند . آن هم همین امروز ، شاید فردا دیر باشد .
سوم : شاه بیت این یاداشت از منظر نگارنده را می بایست همین نکته دانست . نوع عملکرد این گروه تاکنون بویژه در بکارگیری برخی عوامل همچون افراد جن گیر و ... و همچنین عدم تحمل کوچکترین مخالف و مخالفت در دولت با ایشان و زمینه سازی عزل و خروج آنان از کابینه ، ایجاد جنجال های تبلیغی در روزنامه ها و فضای مجازی و هدفگذاری بلند پروازانه شان در دستیابی به ریاست جمهوری و تضعیف ولایت امر ، نشان از یک بی قیدی کامل به مصالح و منافع نظام ، بی ایمانی سیاسی و توجه صرف و یکسویه یه اهداف و منافع خویش با توسل به هر اقدام و ابزاری دارد ؛ لذا می بایست با ادامه روند کنونی انتظار یک حرکت انتحاری از ایشان را پبش بینی نمود . سوابق و تجربیات گذشته خصوصا" در مورد شهدای انقلاب بویژه شهید رجایی و ضربه ای که از امثال کشمیری و ب.ن به نظام اسلامی وارد آمد ، بایستی امروز مورد توجه جدی قرار گیرد . توجه هر بیشتر در حفاظت از سران قوا علی الخصوص شخص رئیس جمهور با توجه به اعتماد وافر ایشان به این گروه منحرف و آقای خاص ، ضرورتی انکارناپذیر است که وظیفه تیم های حفاظتی را در اجرای آن دوچندان میکند .
این هشدار بسیار جدی است و امیدواریم که سرتیم حفاظت ریاست جمهوری نیز آن را جدی بگیرد و در این امر از هرگونه مسامحه ای حتی اگر موجب کدورت رئیس جمهور شد ، پرهیز کند .
هر چه به زمان دستگیری سران گروه منحرف نزدیک تر شویم ، این هشدار جدی تر خواهد بود . لطفا " به عبارات سردبیر هفت صبح همچون " با دستگیری دوستان نزدیک مهندس زمینه چینی برای دستگیری مهندس صورت گیرد " ؛ " ما و سایر اصول‌گرایان پیشرو به راهی که انتخاب کرده‌ایم اعتقاد داریم و از قبل پیش‌بینی هزینه‌های احتمالی را کرده‌ایم و برای آنها برنامه داریم " ؛ " با شناختی هم که از مهندس مشایی داریم می‌دانیم ایشان نیز در مقابل این تهدیدها کوتاه نخواهند آمد" ؛ کمی بیشتر توجه نمایید .
والسلام علی من اتبع الهدی
ابراهیم بوداغی – مدرس دانشگاه


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 خرداد 1390
برو آقاجان
هر سرتيتري كه از نويسنده متن حاضر ديديم،فقط شعار دادن بود. آخه تو را چه به اين كارها
نا شناس 2 خرداد 1390
آقاي بوداغی ،از كي با چند واحد تدريس در دانشگاه غير دولتي مي شود لقب مدرس دانشگاه را يدك كشيد.سمت واقعي خودتان را بنويسيد.
نا شناس 2 خرداد 1390
ابراهيم جان. تحليل هاي اب دوغيت بدرد نمي خورند. هم ماست را خراب كردي و هم آب را بي مصرف مي كني؟
نا شناس 2 خرداد 1390
ابي،اين پيراهن خوشكله رو از كجا خريدي؟
نا شناس 2 خرداد 1390
اگه نخواهيم جدي بگيريم،چي مي شه
نا شناس 2 خرداد 1390
آقا بوداغی خیلی ایول داری . دست مریزاد . قسم می خورم برترین سیاسی نویس استان ، اون هم بدون رقیب ، شما هستی . حال کردم . عالی بود .
نا شناس 3 خرداد 1390
سلام آقای بوداغی ، بهره مند شدیم اما نکنه شما خودت هم می خوای کاندیدای انتخابات مجلس شی ؟؟
شاهد 3 خرداد 1390
آقای بوداغی سلام خواهشاً شما ها حداقل چهره ی آدم های داخل استان را که در این جبهه ی منحرف هستند در دیدگاه ها و یادداشتها بیارید بابا جون نترسید خدا با راستگویان است ( ان الله مع الصادقین )
? 5 خرداد 1390
سلام ابراهیم حاج اکبرم با چه جراتی آمدی درباره ی مشایی حرف زدی به تو چه؟ تو چی کاره ی مملکتی ؟ اگر مردی با ایشان رو در رو حرف بزن . حال شماها رو میگیره
نا شناس 6 خرداد 1390
ببین حاج اکبر ، خودتو معرفی کن تا غیر از آقای بوداغی ما هم تو رو بشناسیم . اگه تو و اون مشایی راست میگین ، بگو مشایی بیاد با آقای بوداغی رودرو حرف بزنه ببینیم آبروی کی میره . مشایی اصلا مال این حرفا نیست .
نا شناس 6 خرداد 1390
آقای استاد بوداغی ، ببخشید ، شما مجردید ؟؟
کاظمی 27 آبان 1390
آقای بوداقی استاد ما بودند و تدریسشان فوق العاده بود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.